BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

berjumpa bakal mentua

sebelum tu kompius jap..mentua atau mertua atau mengtua?yang pasti saya belum mengtuakan diri.
ini cerita benar.bukan tajuk main2 mengenakan orang seperti tajuk entry sebelum ini.(igt x entry menuju alam perkahwinan).haha

ini memang cerita saya.pada syawal baru2 ini, saya memergikan diri ke rumah bakal..oh..bakal ke..gile perasan. (masa tulis ini penulis sedang blushig shing shing) mentua saya.ok.sebenarnya sangat segan dan malu (pemalu kan haku) tapi buat2 cool fever je la pada hari kejadian.meminum air dengan ayu dan memakan dengan anggun.haha.malu ok.malu..sekarang pun saya malu nak cerita.

result dia lulus 110% kan incik ikhwan??sungguh cemerlang gemilang & terbilang result memandangkan ibu bapa anda tidak tahu saya tidah tahu lansung mahir  memasak.haha.such a perfect good future daughter-in-law.sedangkan anaknya kata xpe, apatah lagi ibu bapanya,lagilah xpe.kot.(pepatah baru dicipta oleh saya tapi kenapa ada kot?)

itu sahajalah kali ni ye.xdapat mengulas lanjut.(penulis berase malu2 kucing comel teramat sehingga tidak dapat bercerita lagi,sekian)

saya si pemalu

4 comments:

  1. waaaaaaa aku sangat bangga! puan rosnani memang sangat baik orangnya. aku pun dh lama xjumpa dia (info tambahan: dulu time sekolah rendah, dia cikgu matematik kelas kitorang) haha

    ReplyDelete
  2. ape yg ko banggakan wahai adian..hoo..yeke...jom2..t g umah ikwn sme2..xde le ak trkontang kanting sensorang..ekeke

    ReplyDelete
  3. motif ko nk ajak adian sekali...
    ko nk kenalkan bakal madu ko skali ke?
    mwahahaaha~

    ReplyDelete