BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

berita gembira di tahun baru..

erk..erk..erm....eh, dah 12 Januari 2011.rasanya belum terlewat nak ucap selamat tahun baru kepada semua.diharap tahun baru ni menjadi lebih baik dari tahun yang sebelum2nya..azam tahun baru saya:

1. bla2....
2. bla2..........
3. bla2..................

rasa dah bukan umur saya untuk bercerita mengenai azam tahun baru.lagipun topik tu adalah bosan.saya selalu berazam bila dapat tugasan baru ke, semester baru ke, jawatan baru ke.untuk tahun baru, mmm..lain tahun la fikir..

berita yang dah lama saya tunggu2 dah tiba.eceh.19/01 ni ada interview jawatan tetap.fuh.fuh.sekarang tengah pening kepala fikir nak tulis apa dalam form, bila nak jumpa bos, nak buat surat, laporan prestasi n study..pergh..itu yg paling penting.visi, misi,falsampah dan segala macam lagi dia akan tanya.isu transformasi kolej komuniti opkos de nak tanya gak..arghhhh..tensen sket.sket je la sebab tu ada masa update blog la fb la..

nervous???itu dah pasti tapi blom sampai lagi la kenervousan tu.rasanya skrg tahap nervous saya dah kurang.xde la nervous gila gaban macam zaman belajar arkitektur di UKM dulu.masa zaman tersebut, nervous + tension sampai tahap muntah di pagi hari masa mandi pagi, tambahan lagi kalau pagi tu ade presentation..huhu..dah la xtido beberapa hari, makan minum tunggang langgang.lagi la menyumbang kepada ketensenan itu.malah menyumbang kepada pengurangan berat badan yang boleh dibanggakan..haha.memorable betul la saat tu.sekarang dah rindu nak stay up, buat design tanpa hirau makan minum, kena kutuk, saiko2....huhu

muka penuh ketensionan



bila trip xpenah ketensenan
tapi hakikatnya.........kalau bukan sebab semua tu, xkan la saya ada kat sini mengajar senibina kan.hehe.bak kata pujangga, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian..Alhamdulillah, syukur pada Allah.....

jadi kepada rakan2 yang masih di ukm. moga ketemu kita pada 18hb n 19hb nanti ye.sebab cadangnya saya nak lodging di UKM sebelum pergi interview kat Putrajaya tu.hehe

No comments:

Post a Comment