BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

kejutan di hari AUDIT SIRIM

08.02.2010
hehe..entry tiada kaitan dengan audit SIRIM ISO 9001 pada tarikh itu..lagipun saya bernasib baik kerana tak sempat diaudit.hehe

cerita sebenar:
12pm,en abg kol..tak sempat angkat.4.30pm, kol lagi..tetap tak angkat sebab ade penutupan audit sirim.6pm, 3 missed call dari en abg.lepas tu saya call la...

saya: apekhalnyeyop asek call je?xpenah2 lu call gua byk2 kali di siang hari
en abg:lu kat mana?lu dah balik kelija bulum?
saya:lu kenapa bro,tiba2 concern plak.gua xterharu lansung la bro
en abg:lu kat rumah ke?apsal lambat balik?
saya: gua kat rumah la.tadi gua...bla2..(explain bagai nak rak).lu kat mana?
en abg:gua kat site(background bunyi suara kanak2 bersukaria)
saya:lu jgn tipu gua bro, gua dgr bunyi kanak2.xkan kanak2 main2 kat site(gua mula syakwasangka)

~ talian putus~

dalam hati saya mula nak mengomel.en abg ni menipu saya ni.jelas2la saya dengar suara kanak2.ish...runsing..runsing...dah le siang tadi call, pastu msg2.selalu msg seketul pun payah..arghh...otak mula memikirkan perkara bukan-bukan

tiba2 en abg call...

en abg:lu kat rumah ke?gua tengok kereta n moto ada, tapi lu xda.
saya:eh..lu buat lawak ke bro?(sambil berlari maraton ke depan rumah)

en abg depan rumah saya!!!

moral:jangan berprasangka buruk terhadap orang lain.hehe
*dialog telah diolah supaya tiada unsur kegedikan sekian

No comments:

Post a Comment