BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

autocadd 2010/2011 trainer workshop

fail....................
soalan teori yang memncabar, mengelirukan malah mentidak memfahaminye..

fail......................
4x balik dari tempat kursus di Cyberjaya ke Bangi, semuanya sesat entah kemana....

kenapa??............

mungkin.......
  • saya sudah lama gile babi tidak mempraktikkan autocad dalam hidup saya.ya.sudah setahun mengajar lukisan manual tanpa menghiraukan sofware autocad version lama yang ada dalam laptop.malah mungkin xsedar wujud atau tidak sofware itu
  • saya memang benci kurang suka sofware ini.kerana dulu.autocad sering menaikkan darah saya.terutama di kala hari submission semakin dekat.alergic mungkin?setiap kali plot pasti ada kesilapan.dan dibetulkan.dan silap lagi.bla(ulang sehingga bosan)
  • tidak pernah belajar & menggunakan sofware ini untuk membuat 3D.sebenarnya saya xingat saya pernah belajar atau tak, kerana saya selalu ponteng tidak dapat hadir kelas Cadd..lebih familiar menggunakan sofware Sketchup untuk buat 3D, lebih laju & menggembirakan.
  • sedangkan version lama pun masih tidak pro, apatah lagi latest version.saya macam kura2 masuk kampung saja(betul ke pepatah ini?) 
  • sesat??sense of direction saya kan memang fail..tiada alasan lagi.lihat sini

sebenarnya.......

kau banyak alasan pareed.............
sile blah sekarang.......

tapi dapat sijil yeeha

No comments:

Post a Comment