BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

terharu

adalah terharu bila ade someone sanggup berkorban demi anda..hanya dengan menggunakan modal suara kesian & modal perangai mengada-ada baik, anda mungkin berjaya..haha..ini kenyataan..semalam adalah hepi & terharu.ada org membuktikan sabak-kL hanyalah sekangkang kera.hihi.tak ke namanya sekangkang kera kalau dah setiap minggu boleh melepak bersama.hihi.menonton filem seram senjakala(serius seram hampeh takut aku), memakan pizahat serta membeli & membelah.menyambar satu baju dan menklasifikasikannya sebagai hadiah besdei.bercadang untuk pakai baju tu pada hari pekerja nanti.tada...baju biruu..
 

cita2 mahu jadi model


ehh..ada apa dengan hari pekerja????


minggu depan pada hari pekerja, akan berlaku risikan di rumah saya oleh beberapa orang pegawai perisik.oh.nervous lain pulak.maka terpaksa membuat gaya paling ayu & sopan tatkala mengangkat dulang air(version drama melayu).lontaran suara juga perlu dikawal. malahan saya telah menghafal beberapa gurindam untuk dipersembahkan nanti.(ok, itu adalah tipu gila).


p/s:oh..oh..episod keluar dengan bakal mentua telah dipospon ke tarikh yang baru.maka sementara itu bolehlah saya menarik nafas kelegaan(eceh, nervous ntahape2 mcm ade orang nak makan ko)..hehe..

No comments:

Post a Comment