BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 16, 2011

selamat hari pensyarah

tadi baru je baca paper..tung tang tung tang..semua pasal nak naikkan elaun guru, anugerah tokoh guru, dan sebagai2nya..almaklum la, semalam adalah hari guru.ada la few students yang wish, miss ida, epi ari guru..ngeh2..tq too all..kadang2 terasa jeles kepada para guru sebab diaorang ada hari guru..saya sebagai pensyarah yang xde la mcm pensyarah sgt(dari segi nama saja yang serupa), nak jugak HARI PENSYARAH..

perbualan telefon saya dengan adik saya Yik yang baru darjah 3 tu..

saya  :  wat r u doin yik????????
yik    :  ngah bungkus hadiah hari guru
saya  :  wow..yik, nak gak adiah hari guru..
yik    :  k.kintan bukan guru.hadiah tu untuk cikgu je
saya  :  ishh..xtau ke, pensyarah pun sama dengan guru, kerja mendidik bla2..(mengexplain bagai nak rak)
yik    :  hadiah hari guru untuk cikgu yang ajar sekolah rendah ngan menengah je..k.kintan xde Hari Pensyarah ke???
saya  :  .............T__T

dengan mode yang redha..saya mengambil kesempatan untuk wish selamat hari guru kepada semua pendidik di serata dunia ni terutama guru Tadika KEMAS muadzam shah, SKBR, SKEMS, PLKN Semarak Pekan, KMJ, UKM, SKBSB n KKSB..semoga kalian (dan termasuk saya) terus komited mendidik anak bangsa..majulah profesion pendidikan untuk semua..

1 comment: