BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

pendaftaran pelajar baru Kolej Komuniti Sabak Bernam

hari ini adalah hari pendaftaran pelajar baru KKSB.saya seperti selalu2lah, ada saja tugas kene buat,tapi takpe..sebab saya dah biasa ditugaskan..dan komuniti di kolej komuniti ni mmg memaksa pensyarahnya membuat pelbagai kerja..hehe..mengikut perancangan asal, saya perlu jaga kaunter pertanyaan & pengumuman, tapi terpaksa ganti sorang lecturer yang mc, terpaksalah saya ganti kaunter pendaftaran(bermaksud kerja saya berat sikit la)..

memang ramai s2dent baru..wah..sambutan untuk Unit Pelukis Pelan Senibina aka SPS sangat memberansangkan..hehe..xsabar plak nak mengajar diorang..ahaks..semangat taw..dapat makan free..tu yang paling bes..xde pengalaman yang pelik2..everything run smoothly + klakar sebab dorg pggil saya 'akak'..mesti dorg xtaw saya la bakal mengajar dorang..haha..

gelakkan diorang..hahah..pic byk pd photographer tu..nanti da ad akan ku upload..ekeke

No comments:

Post a Comment