BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

my bestfriend engagement

my dearly frenz..congratz ya..dah bertunang dah ekau, setlh mcm2 dugaan..tu le org ckp..kalau dah jodoh..tak ke mana..hee..ralat btol ak xdpt g engagement ko kurt..huu..xpe le..ak kirimkan doa dr jauh je..hehe..tadaa..dipersembahkan..pic yang aku curik dari kurt..hehe..

comelkan kawanku ini..hehe..

ni yang nak saiko ni..kwn da bertunang, ko bile lg..haha..soklan bese la kena tnya di mana2, hatta di luar mahupun di kolej..hadoi2..kalo eden kayo, skang jugak pom bleyh wei..hehe..xpe2..perancangan dah ade..juz tggu dan lihat..ok..tapi skang simpanan saya bakal menjadi rm0, maka semakin lmbat sedikit lah perancangannya.wakaka.kene kumpul semula.lagipun saya rasa saya masih muda.23 terlalu muda.24 agak muda juga.25 muda sikit2.bila saya cakap macam tu.mesti beliau berkata, "habis nak tunggu umur 50 ke?!"..wtfun.xkan la tahap macam tu.ha ha.

sebenarnya saya ada beberapa matlamat persendirian yang belum dicapai lagi.kalau saya dah berdua2, nanti mesti susah nak capai matlamat saya tu.tapi..saya takut jugak kalau berlama-lama berhubungan, sebab kisah hidup saya sebelum2 ni sangat sedih agak mentraumakan saya.oh oh.tapi saya tak pernah cerita kat beliau pun.maaf ya.saya rasa tak perlu nak cerita semua benda yang tak penting tu.he he.beliau pun dah pasti taknak tahu.he he.

maaf ye en kentut(agak tidak sopan bunyinya) sebab saya xcerita banyak.nanti kalau saya wat autobiografi baca lah ye.he he

oh.oh.matlamat saya nan 1 untuk menyambung pengajian saya tu, macam dah confirm2 nak kene pospon.hadui.saya nak tunggu hidup saya stabil kat kolej dulu.saya nak ada title "tetap".nak.nak.hehe.matlamat lain?oh..biarlah rahsia.he he

No comments:

Post a Comment