BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

menuju alam perkahwinan

tahniah saya ucapkan kepada sahabat saya sejak zaman tadika, bersama2 menjadi pom2 gurl, puan Syazwani Safrra yang menamatkan zaman singlenya, 25/9 baru2 ini..

saya bergerak ke sana pagi2 lagi, bersama rakan2 SMKAP, Cik Illie, Cik Hasfa dan Cik Paie serta pemandu yang diimport khas dari bangladesh Batu Caves, Incik Ikhwan dengan menaiki WUC ku..hoho..

perjalanan yang penat kerana tidak boleh tidur, rakan2 yang bertiga tu keje asik kroih3 je,adoiyai..kalau saya pom kroih2, abis la pemandu pom kroih2..maka saya pun bertahan sahaja.demi keselamatan kami.hehe.

perjalanan WUC sudah menjangkau 6000km:
Rawang-Batu Caves-kL (The Mall,KLIUC)-kuantan-pekan-muadzam-kL(UKM,UM)-Batu Caves-Rawang-Batu Caves

ready duit, kereta kau dah nak diservis..

saya doakan semoga Saffra berbahagia sehingga akhir hayat.

reunion1
sapp yang mantop

No comments:

Post a Comment