BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 13, 2011

im sorry dear...

gambar hiasan
semalam sangat down..sangat tidak bersemangat..fikiran bercelaru..macam-macam perkara yang difikirkan..T__T..pergi kelas macam xde feel, buat kerja-kerja exam tanpa perasaan*macam sama je maksudnye..semua gara-gara cik abang merajuk..

merajuk..saya xtau pun dia merajuk or marah dengan saya..cis..seharian tak reply mesej, call pun tara angkat..sebagai perempuan yang berjiwa negatif concern, macam-macam yang saya fikir..handphone dia tercicir?dia sakit?dia ditimpa...?bla..bla...sampai menjadikan saya tak senang duduk.risau gila la..nak call rumah dia(sejak bila aku ada no phone rumah dia?)..nak call adik dia(kalau xde pape nnt malu la plak)..nak tny mak dia(segan la makcik mak)..last-last menahan rasa je la..

dah lewat petang baru dia reply & cakap..'i xde pape.luv u'..erk..WTheaven..camtu je..dalam hati saya..'i dah risaukan u separuh mati & u ckp u xde pape..ini betul2 menimbulkan kemarahan'..

lakonan semula
bila difikir-fikirkan..hmm..maybe saya yang salah kot..n truly im sorry dear..memang saya jenis yang degil xmendengar kata.apatah lagi suka bercakap tanpa berfikir dulu..kesian dia..selalu bersabar dengan saya & mungkin kali ni dia dah xboleh bersabar lagii..T__T

kalau bertunang memang banyak dugaannya*now i admit it..

No comments:

Post a Comment