BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

hidup tanpa si dia

katakan..
bagaimana caraku hidup tanpamu..
jika engkau pergi meninggalkanku..
bagaimana bisa aku bertahan tanpamu..
aku perlu kamu dalam pelukanku..
aku perlu tanganmu untuk selalu menggegamku..
aku perlu matamu untuk setiap semangatku..
aku perlu tawamu untuk setiap detik keresahanku..

katakan padakau..
bagaimana jika aku harus hidup tanpamu…
aku tak akan pernah tau bagaimana caraku bernafas..
aku tak akan pernah tau bagaimana caraku untuk bertahan..
katakan sayang..
bagaimana caraku jika harus hidup tanpamu..

katakan padaku..
bagaimana harus aku hidup tanpamu..
bagaimana harus aku meniti titian ke sungai besar itu....

aku sunyi tanpamu....








































oh............WUCku........

No comments:

Post a Comment