BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 15, 2010

aku annoying

annoying gile la ak akhir-akhir ni..sume bende yang ntahape2 pun nak cerita kat sini..hehe..saya rasa akhir-akhir ni entry saya annoying, xtahu lah kenapa.sebab saya baca pun rasa annoying gile penulis ni.bajet hot.bajet bes.ha ha

Alhamdulillah, kita dah berpuasa untuk hari ke 6,dan saya masih mampu berpuasa dan berterawikh dengan baik..saya kadang-kadang terfikir...adakah saya sempat nak merasa ramadhan tahun hadapan..setiap kali lepas solat isyak di surau Taman Pertama tu, kami akan membaca tahlil..dan setiap kali saya mesti terfikirkan hal itu..huuu...Ya Allah, ampunkan dosa-dosa aku, keluargaku, sahabatku dan umatmu seluruhnya Ya Allah..matikanlah kami dalam iman..

pernah dengar tak kata-kata ni?mari kongsi..

jangan dinanti tibanya hari esok kerana esok pasti ada, cuma dikhuatiri tiada esok bagi kita

renung-renungkan dan selamat beramal

No comments:

Post a Comment