BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 19, 2010

setiap kali pun macam ni!!

cehwah cehwah..tajuk entry macam mahu marah saja di bulan puasa yang mulia..erm....erm....bukan2..

sebenarnye..pelik dengan diri sendiri, setiap kali weekend menjelang, mesti mengalami masalah yang sama..masalah negara biasa saja..setiap kali weekend, mesti la kompius..aku nak balik umah kakakku di rawang ke x?balik ke x..balik ke x..menjelang weekend je, keluarlah status2 yang berbaur kompius di wall fb saya..hee

bile dah pagi2 ni..baru la dapat wat keputusan..BALIK!!!harap kakak saya sudi memasakkan makanan yang enak-enak untuk berbuka nanti..(kalau dia masak sardin je pun tetap sedap sebab makan ng family kan)..sob..sob..

cerita lain:
minggu ini, kerjaan seperti biasa..kulipegawai  berbayar ni mesti agak2 bizi dengan kerja yang bukan P & P, tapi saya tetap menyelesaikannya..itu tetap tanggungjawab saya kan...bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian...lagipun bukan la susah +cbuk sangat pun kerana saya masih berpeluang menfb dan memblog..kan..kan...

antara kerjaan bukan P&P:
1. kehulu & kehilir ke rumah student untuk majlis berbuka puasa..seronok sebab dapat makan free beramah mesra
2. selaku jawatankuasa disiplin, memarahi menguruskan student semasa majlis berbuka puasa supaya bersifat sopan santun seperti saya
3.menyelesaikan saki baki kerja penjelajahan 1 malaysia iaitu membuat sijil, beribu-ribu lemon(sangat tipu sampai beribu)
4.mendeal dengan syarikat pembekal berkenaan barang-barang unit senibina (masih belum dihantar lagi)

ok..itu sahaja..sedikit sahaja kerjaannya tapi ia menyesakkan saya sepanjang minggu..
sedikit gambar hiasan:

majlis berbuka (camtulah gaye, xsopan!)

mari dengar tazkirah

4 comments:

  1. wah miss~ tolong settlekan sijil archustic nih. adian dah tanya banyak kali nih.
    tp xgerak2 sijil tu.. hua3

    ReplyDelete
  2. wahhh!kerjaan bercirikan lecturer berjaya.ceeewah!haha

    kak sue:habis ah.adian slalo post kat wall tnye psl sijil,kita blk ukm esuk.mau diminta tolong ka?

    ReplyDelete
  3. lor...ku bayangkan berbuke d bwh kanopi

    ReplyDelete
  4. ni 1st day tu..2nd day ng yb baru bwh kanopi..tp xtrtgkap gmbo sbb kebizi2an..hoho

    ReplyDelete