BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 31, 2010

kau kata kau tak ada duit versi carlo rino

tajuk entry ditujukan khas kepada empunya blog..haha..

kau kata kau xda duit, kau kata duit kau tinggal 600..
tapi kenapa ada macam beberapa helai tudung siap dengan baju kurung baru lagi disambar di jalan TAR??

haha..persetankan kata2 kau tak ada duit tu..ok..dah tau da..asal cakap je xnak kalah..insaf la..nak berjimat la..yo yo o je..mesti peluang tok survive bulan ni adalah tipis.tapi masih boleh.mari berdiet nanti.hehe.jangan bergerak ke mana2 selepas naik cuti raya ok?hehe

ok..sekitar cuti merdeka..saya banyak mengukur jalan.jalan tar kL-jalan tar kuantan-jalan tar kL-sogo-sogo lagi=sambar beberapa item menarik.hehe..untuk raya + kerja..2 in 1..eceh..kalau la rumah sebelah jalan tar, kompem hari2 pigi..hehe..

ok semua..mari berkongsi kegembiraan kerana saya mendapat durian emas yang runtuh dari langit beserta dengan sedikit berlian di atasnya..(ayat metafora xleh blah)..saya ada handbag baru..suke sangat handbag ni, hehe..time kasih incik ikhwan, menghadiahi saya sebuah beg yang sangat shomel..

beg Carlo Rino simple tapi cun i like
motif upload harga..haha..suke ati penulis blog la..
hehe..saya memang da aim handbag ni semasa kali pertama ke Sogo tu..tapi konon2 nak cari yang lain, yang shantik n murah, tapi tetap nak yang ni gak..hehe..xpe..setahun 1x je beli handbag (ayat yo yo o 1x lagi)..

hehe..mode saya gembira n sudah pasti tersengih2 sehingga ke minggu depan..hehe...

No comments:

Post a Comment