BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

we are in love..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

truly in love?

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

ini adalah rahsia

semalam..12 ogos 2010..

saya berbual-bual dengan kawan saya yang merupakan kawan special semasa zaman cinta monyet dulu.haha.sangat monyet sebab masa tu baru je 14 tahun.ha ha

dia macam aneh-aneh la.dia tanya saya, "saya dengan bf saya (en ken*** )tu, betul2 ke"..ish2..ape punya soalan la..ofcoz la.."kamu igt saya ni apa??"aduh2..pastu tak semena-mena dia tanya saya, "kalau dia x ada makwe (sebab setahu saya dia ada), adakah saya pilih DIA atau EN KEN***?"wat the hell heaven of soalan setelah bertahun2 saya tak jumpa dia.malahan saya tak tahu perangai dia macam ape sekarang ni.yela.dah tak jumpa..hampir..hampir..8 tahun..

awak2 orang mesti tahu, macam-macam boleh jadi dalam 8 tahun.tempoh masa yang sangat lama tu.

tapi..tapi.. saya hampir-hampir menjadi confius la.mungkin sebab dia hensem, maka saya terconfius .mungkin sebab dia belajar di luar negara, maka saya terconfius lagi.mungkin sebab saya pernah suka dia dulu2, maka saya terkonfius sekali lagi.tapi sebentar sahaja ok.lepas tu saya tersedar balik.wake up pareed!wake up!

awak2 orang rasa saya jawab apa??

walaupun dia dah balik malaysia..tapi saya tekad xmahu jumpa dia.tak ada keperluan pun.walaupun saya pernah ada ura-ura nak kembali kepada dia, tapi saya takkan.itu hanya ura-ura semasa saya single dulu.

saya bersyukur dengan kehidupan saya sekarang.Alhamdulillah.diharap anasir-anasir negatif dari luar dapat dihindari.

sedikit kata-kata hikmah:

Bila Kite Berjumpa Dengan Seseorang Yang Kita Sayang..Jgn Lah Kita Mencari Lagi Yang Lebih Baik Dari Itu..Kita Patut Hargai Orang Yang Berada Di Depan Kita Sebaik2nya...Dan Ingat Lah Orang Yang Paling Kita Syg Itulah Yang Paling Cantik Dan Paling Baik..Walaupun Nak Ikutkan Banyak Lagi Yang Cantik Dan Baik...♥♥♥.....

2 comments:

  1. wahh..xnyesal ke??dah blik mlaysia tuhh...org oberc tuu....nsem woa..hahaha

    ReplyDelete